2019 yılında İstanbul Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik bölümünden onur derecesiyle mezun oldu. 2014-2019 Lisans Eğitimi Süresince Kısa Süreli Çözüm Odaklı Terapi ve Objektif Çocuk Testleri uygulamalarında bulunmuş olup, Çocuk Resimlerinin analiz edilip, yorumlanması ve Çocuk Ergen Psikopatalojisi alanlarında eğitim alma imkanı bulmuştur. Lisans eğitimi süresince Anaokulu-İlkokul-Lise kademelerinde farklı okullarda rehberlik biriminde uygulamalı staj deneyimleri edindi. Rehberlik Araştırma Merkezlerinde test ve envanter çalışmalarına, bireysel görüşmelere gözlemci/yardımcı olarak katılma imkanı buldu. Aynı zamanda Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneğinde stajyer olarak görev aldığı süre zarfında dernek bünyesinde düzenlenen sempozyumlarda, öğrenci seminerlerinde, dernek içi çalışmalarda aktif görev aldı. Hastane stajlarında test uygulamaları ve test raporlama sürecine dahil oldu.
Klinik stajlarında ise gözlem ve görüşmeler yaparak, eğitimlere katılma imkanı buldu. Lisans eğitimi süresince Haliç Üniversitesi Gönüllülük Kulübünün Yürütmüş Olduğu, Gel – Oyna –Paylaş Projesi (Gazi Osmanpaşa Fizik Tedavi Hastanesinde Tedavi gören çocuklar ile etkinlik çalışmaları) , Sensiz Olmaz Projesi (Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Hastanesinde Kanser Tedavisi gören çocuklar ile etkinlik çalışmaları) ve Minik Kahramanlar Atölyesi Proje Çalışması kapsamında Bahçelievler Medical Park ve Ok Meydanı Hastanesinde Kanser Tedavisi gören çocuklar ile etkinlik çalışmalarında yer aldı. Türk Eğitim Gönüllüleri vakfında iki ay süre ile ilkokul öğrencileri ile birlikte yaratıcı drama etkinlik çalışmaları gerçekleştirdi.
2022 yılında Klinik Psikoloji Yüksek Lisans programını onur derecesiyle bitirerek mezun oldu. 2021-2022 Yüksek Lisans Eğitimi kapsamında Bilişsel Davranışçı Terapi Teorik ders ve Klinik Süpervizyon ders süresince Bilişsel Davranışçı Terapi Uygulaması gerçekleştirdi.Bununla birlikte yetişkin terapisi alanında Metakognitif Terapi eğitiminin ilk modülünü teorik düzeyde tamamladı.Mezuniyet sonrası anaokulu düzeyinde özel eğitim biriminde öğrenim gören öğrencilerin sosyal uyum becerileri ve akademik becerilerinin geliştirilmesi noktasında destekleyici çalışmalarda bulundu. İlkokul ve Anaokulu düzeyinde çocukları ihtiyacına ve düzeyine uygun olarak bilişsel-duygusal-sosyal ve psikomotor alanlarda farklı türde etkinlikler ve çalışmalarla destekledi. Yaş düzeyine uygun sosyal -eğitsel-mesleki konularda rehberlik etkinlikleri yapmış olup, öğrencilere ve ebeveynlere yönelik seminer çalışmaları gerçekleştirdi. Çocuklarda duygusal ve davranışsal problemlerde ihtiyaca yönelik farklı türde oyun terapisi eğitimleri ve bilişsel düzeyde dikkat geliştirme odaklı destekleyici uzman eğitimlerine katıldı. Çocuklara oyun terapisi, Ebeveyn danışmanlığı ve Yetişkin terapisi alanlarında hizmet vermektedir.
Association for Play Therapy(APT) Onaylı Eğitmen Terapist Reyhana Seedat tarafından verilen Çocuk Merkezli Oyun Terapisi , Filial Terapi(Çocuk-Ebeveyn İlişkisi Eğitimi) eğitimlerini teorik ve uygulamalı şekilde tamamlayarak uygulayıcı belgelerini almaya hak kazanmıştır.Aynı zamanda Reyhana Seedat tarafından verilen Gelişimsel Temas Terapisi,Travma Odaklı Oyun Terapisi, Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu (DEHB) olan Çocuklar ile Oyun Terapisi, Dışavurumcu Terapiler eğitimlerini teorik düzeyde tamamlamış olup süpervizyon sürecine devam etmektedir. Aynı zamanda çocuk ve ergenlerde beden duyumları ile çalışmayı hedefleyen Somatik Deneyimleme Türkiye tarafından düzenlenen Maggie Kline tarafından verilen SE Playshop Çocuk ve Ergenler için Somatik Deneyimleme çalışmasına katılım sağlamıştır. Sarı Psikoloji ve İstanbul Esenyurt Üniversitesi işbirliği ile düzenlenen Çocuklarda Gözlemlenen Davranış Problemleri ve Müdahale Yöntemleri Eğitimi, Çocuk Değerlendirmede Objektif-Projektif Testler Uygulayıcı Eğitimlerine katılım sağlamıştır. Klinik psikolog Mehmet Teber tarafından verilen Aile Oyunu Terapisi, Kukla Oyunu Terapisi, Çocukta Travma Sorunları ve Terapisi ve Çocukta Kaygı Sorunları ve Terapisi eğitimlerine katılmıştır.Novo Psikoloji tarafından düzenlenen Bütüncül Oyun Terapisi eğitimini teorik düzeyde tamamlamış olup süpervizyon çalışmalarına devam etmektedir.
TerapiAkademi ve Ruh Sağlığı Derneği bünyesinde düzenlenen Uzm.Dr. Hülya Bingöl Çağlayan tarafından verilen Attentioner Dehb(Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite bozukluğu) Uygulayıcı Eğitimi, Moxo Türkiye tarafından verilen Moxo Dikkat Testi Eğitimi, Ruh sağlığı derneği onaylı Denver II Gelişimsel Tarama Testi Eğitimlerine katılarak test uygulayıcısı olma hakkı kazanmıştır.
İş ve staj deneyimleri boyunca üstün zekalı, otizm spektrum bozukluğu bulunan,gelişimsel geriliği olan ve normal gelişim düzeyindeki çocuklarla ihtiyaca yönelik olarak farklı türde çalışmalarda bulunan uzmanımız, Psikolaj Eğitim ve Danışmanlık Merkezi Kurucusu Uzman Klinik Psikolog Pınar Şener Yıldırım’dan süpervizyon almaktadır.